Barion Pixel

Általános Szerződési Feltételek

www.gumifelnishop.hu

Kérjük vásárlás előtt mindenképpen olvassa el a vásárlási és fizetési feltételeinket!

Üdvözöljük a Someport Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a www.gumifelnishop.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő (a továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. Tájékoztatjuk, hogy jelen ÁSZF a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre (a továbbiakban: Fogyasztó) mint Felhasználóra egyes pontokban eltérő feltételeket állapít meg a vállalkozásokra vonatkozókhoz képest. Ebben az esetben a Fogyasztóra az eltérő szabályok vonatkoznak.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely www.gumifelnishop weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal” vagy „Honlap”) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: „Webáruház”) keresztül történik.

Jelen ÁSZF célja a Vásárló és az Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben (a továbbiakban a „Rendelet”) meghatározott körben a Vásárló tájékoztatása a szerződéskötést megelőzően.

Jelen ÁSZF szabályozza a felek kapcsolatát, amelyben a vásárlók (a továbbiakban: Vásárló) szerződést/fogyasztói szerződést kötnek a Someport Kft. (képviseli: Somogyi Imre ügyvezető, adószám: 27907326-2-42, cg.: 01-09-356390) vállalkozóval, mint Szolgáltatóval (a továbbiakban: „Szolgáltató”).

A Webshopon keresztül történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Ekertv.”) szabályozza.

A jelen ÁSZF összhangban van a hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”),
  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet,
  • az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Eker. tv.) törvény,
  • az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet

Általános rendelkezések:

A Webáruházon keresztül történő vásárlás során a Vásárlónak ki kell jelentenie, hogy az ÁSZF feltételeit és az Adatvédelmi tájékoztató hatályos szövegét a szerződéskötést megelőzően megismerte és magára nézve kötelezőnek fogadja el. Ezzel a Vásárló a személyes adatai kezeléséhez hozzájárul. Ennek hiányában Vásárló a Webáruházon keresztül nem vásárolhat.

Az Szolgáltató a Weboldalon árusított termékeit csak magyarországi címre szállítja ki, a jövedéki szabályozások értelmében.

Az Szolgáltató biztosítja, hogy a Vásárló az ÁSZF feltételeit és az Adatkezelési szabályzatot megismerhesse.

A szerződés nyelve a magyar nyelv. Szerződésünk, ráutaló magatartással, az általunk küldött visszaigazolással jön létre. A Ptk. 6:7.§ (3) bekezdése alapján a megkötendő szerződés írása foglalt szerződésnek minősül.

Kiskorú (18 év alatti) személy nem vásárolhat a Weboldalon. A 18. életév betöltésére vonatkozó kérdésre adott válasz valódiságtartalmát Szolgáltató nem jogosult vizsgálni. A Vásárló válaszát büntetőjogi és polgári jogi felelőssége tudatában adja meg.

Korlátozottan cselekvőképes személy kizárólag törvényes képviselője hozzájárulásával, beleegyezésével használhatja a Weboldalt.

Harmadik személy személyes adatait csak az arra jogosult személy adhatja meg. A harmadik személy adatainak megadásához szükséges beleegyezést vagy jogalapot a személyes adatokat megadó személy köteles biztosítani.

Szolgáltató nem köteles és nincs is lehetősége a Vásárló személyének ellenőrzésére, az Szolgáltatót ezzel kapcsolatosan semmiféle felelősség nem terheli.

Az Szolgáltató viszonteladási céllal a honlapot felkereső Vásárlót, Partnert nem szolgál ki a Weboldalon keresztül.

Jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi az Szolgáltató Adatvédelmi tájékoztatója, valamint a Weboldal Felhasználási feltételei.

Felhasználó a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

1. A SZOLGÁLTATÓ

Cégnév: TireXpert Kft.

Székhely: 1037 Budapest Bécsi út 269.

Levelezési cím: 1037 Budapest Bécsi út 269.

Telefon: 06 20 340 4959

E-mail: info@tirexpert.hu

Adószám: 32844782-2-41

Cégjegyzékszám: Cg.01-09-445673

Cégjegyzéket vezető bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Számlavezető pénzintézet: K&H Bank

Számlaszám: 104040275052717786491006

Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek : 08 – 17 óra

A tárhelyszolgáltató adatai:

Név: Rackhost Zrt.

Székhely: 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.

E-mail cím: info@rackhost.hu

Telefonszám: +36 1 445 1204

A Szolgáltató nagykereskedelmi partnere B2C konstrukcióban az AKH Abroncskereskedőház Kft., amelynek szervízhálózatát ajánljuk a Felhasználóknak: https://gumi.hu/szerviz

2. HONLAPON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG

A Szolgáltató a Honlapon folytatott üzleti tevékenysége körében autógumi, acélfelni és könnyűfém felni értékesítésével foglalkozik.

3. FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Felelősség

Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni károkért és nem vagyoni sérelemért a szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató – az esetlegesen általa igénybe vett közreműködőért való felelőssége kivételével – kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért és a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

4. A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS
    1. A vásárlás menetének bemutatása

A Honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A Honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. A Honlapon szereplő termékekre (gumi, acél és könnyűfém felni) különböző szempontok szerint lehet rákeresni. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék fotójára, nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról. A Honlapon megjelenített árak HUF-ban értendők és az általános forgalmi adót (bruttó vételár) tartalmazzák.

A www.gumifelnishop.hu webáruházban a vásárlás kizárólag elektronikus úton, interneten keresztül lehetséges. A könnyűfém felniknél feltüntetett ár nem tartalmazza a tehermentesítő gyűrűk és a kerékcsavarok árát. Az acél tárcsák ára nem tartalmazza a csavarok árát. A termékek vételára nem tartalmazza továbbá a postai kiszállítás költségeit.

A Szolgáltató a termékek árváltoztatásának jogát fenntartja, a Webáruházban mindig az aktuális árak szerepelnek. Az ár változtatás nem érinti a már megrendelt termékeket.

A Honlapon elérhető fotók néhány esetben csak illusztrációk és csak tájékoztató jelleggel szerepelnek. A kép és a termék valóságos kinézete közötti esetleges eltérés miatt a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan lista-szerűen jelennek meg. Az adatkezelési tájékoztató tartalmát pedig az oldal alján ismerheti meg. A Kapcsolat menüpontban tájékozódhat a Felhasználó a Szolgáltató főbb adatairól.

A regisztráció a https://gumifelnishop.hu/fiokom oldalról indul, a regisztrációs űrlap kitöltésével. A regisztrációs oldalon email cím és a választott bejelentkezési jelszó megadása kötelező.

Regisztrált felhasználó a belépést követően jogosult a regisztrált adatait a felhasználói fiókban megtekinteni, illetve adatait bármikor módosítani, a korábbi vásárlásait megtekinteni, valamint a korábban felvitt címeit megtekinteni és módosítani.

A választott termék a kosárba gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. Kosár gomb csak a készleten lévő termékeknél van. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt is módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. A Felhasználónak lehetősége van regisztrációra vagy a regisztráció nélküli vásárlásra.

A regisztráció mellőzése esetén az alábbi adatokat kell megadnia a Felhasználónak: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint. ha ettől eltérő, akkor a szállítási cím, továbbá opcionálisan céges vagy vállalkozói adószám. A regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A Felhasználó a termékek megrendelése esetén az általa megadott adatok pontosságáért és érvényességéért felelősséggel tartozik, és azok valódiságát szavatolja. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a Honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős – lásd az adatvédelmi tájékoztatót. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért.Elfelejtett jelszó esetén a Honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a Honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot.

A Felhasználó végül egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét és az összesen fizetendő vételárat. A Szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy a Honlapon történő vásárlás során kizárólag a Honlapon feltüntetett és a Szolgáltató összefoglaló oldalán is látható vételár a mérvadó és fizetendő. A Szolgáltató nem felelős az ár összehasonlító portálokon ugyanazon termék vonatkozásában a Szolgáltató nevében tévesen, a Honlapon feltüntetett vételártól eltérő ajánlatért, amennyiben a tévesen feltüntetett ár az ár összehasonlító portálnak betudhatóan nem került időben frissítésre. Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

A Felhasználó által választott fizetési és szállítási módtól függetlenül a Szolgáltató minden esetben kizárólag elektronikusan számláz. A Szolgáltató az elektronikus számlát a honlapon történt megrendelést követően azonnal kiállítja és kiküldi a Felhasználó által a regisztráció során megadott e-mail címre, regisztráció hiányában pedig a vásárlás során megadott e-mail címre küldi meg.

  1. Adatbeviteli hibák javítása                                     

Felhasználónak az adatbeviteli hibák javítására a megrendelés véglegesítése előtt van lehetősége, vagy a böngésző „vissza” gombjának akár többszöri megnyomásával, vagy a kosár menüben a korábban már említett módon.

Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni a Szolgáltató felé.

Felhasználó az “Adatok szerkesztése” menüpontban módosíthatja a regisztráció során megadott adatait.

Felhasználó által a hibásan megadott adatokkal készült bizonylatot kizárólag akkor áll módunkban javítani, ha kiszállítástól számítva egy munkanapon belül jelzés érkezik erre vonatkozólag. Az ezt követően küldött jelzések esetén a Szolgáltató megtagadhatja a kérés teljesítését. A Szolgáltatót a Felhasználó által hibásan vagy pontatlanul megadott adatokból adódó következményekért, károkért semminemű felelősség nem terheli.

  1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató köteles a Felhasználó megrendelésének megérkezését a Felhasználó felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól, azaz nem köteles átvenni, megvenni a terméket.

A Szolgáltató visszaigazoló e-mailje tartalmazza a Felhasználó megrendelésével kapcsolatos adatokat.

  1. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére kizárólag magyar nyelven van lehetőség.

A megkötött szerződés

  • elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvben, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak,
  • ha a Felhasználó egyben Fogyasztó – a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.

Felhasználó a megrendelését az ÁSZF és az Adatkezelési szabályzat elolvasására és elfogadására, valamint a nagykorúság igazolására vonatkozó jelölőnégyzetbe, helyezett „X” elhelyezését követően, a „Megrendelem” gombra kattintva véglegesítheti, küldheti el az Felhasználó részére. Minden sikeres rendelés után a Felhasználó regisztrációban megadott e-mail címére a Szolgáltató a megrendelés megérkezéséről automatikus visszaigazoló elektronikus levelet küld, ami a Szolgáltató megrendeléssel való egyetértést kifejező jognyilatkozata, a szerződés pedig ennek megérkezésével jön létre. Ez egyben a fogyasztónak a megkötött szerződésről és annak tartalmáról szóló visszaigazolás is, és tartalmazza a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó különös szabályokra tekintettel adott, szerződéskötést megelőző tájékoztatást.

Ez az automatikus válaszüzenet még nem minősül a megrendelés elfogadásának az Szolgáltató részéről, az Szolgáltató részéről semmiféle kötelezettséget nem keletkeztet.

Az Szolgáltató a megrendelés beérkezésétől számított 24 órán belül visszaigazoló emailt küld a Vásárló részére, melyben a Felhasználó által megadott adatok, a megrendelt termék darabszáma, vételára, megrendelés dátuma, szállítási költség és a fizetendő végösszeg szerepel. A visszaigazoló email tájékoztatja a Felhasználót, hogy megrendelése az Szolgáltatóhoz megérkezett és feldolgozásra került. Felhasználó köteles a visszaigazoló email tartalmát, az abban szereplő adatok helyességét ellenőrizni és köteles a hibát az Szolgáltató felé azonnal jelezni. A tévesen, hibásan, hiányosan megadott adatokból származó probléma, késedelem, többletköltség vagy késedelem a Vásárlót terheli.

Az Szolgáltatót nem terheli továbbá semmiféle felelősség abban az esetben, ha a Felhasználó a megrendelés során téves email címet adott meg és a visszaigazoló email a Felhasznló részére emiatt nem érkezik meg. A visszaigazoló email az Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül, így az Szolgáltató és a Felhasználó között érvényes szerződés jön létre.

Részleges teljesítés

Amennyiben a megrendelt termékekből nem minden áll rendelkezésre, illetve egy része nincs készleten, a rendelkezésre álló termékekre vonatkozó megrendelését tekintjük érvényesnek. Ebben az esetben munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot. Ebben az esetben a megrendelésére vonatkozóan a Felhasználót azonnali elállási jog illeti meg, a kiszállítást megelőzően. Amennyiben Ön a részleges teljesítés megrendelése mellett dönt, a továbbiakban a jelen ÁSZF-ben rögzített általános feltételek vonatkoznak a vásárlásra.

  1. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül megkötött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem férhető hozzá.

  1. Nyilatkozatok

Amikor a Felhasználó letölti a weboldalt, megrendel terméket a weboldalon és elfogadottnak jelöli be a jelen szerződést, azzal egyben az alábbi kötelezettségeket is vállalja:

  • igazolja, hogy a szerződés nyelvét, amely a magyar nyelv, érti és ismeri, annak használatában nincs akadályoztatva;
  • igazolja, hogy a webáruházban történő megrendelés előfeltételeként a jelen szerződést teljes körűen megismerte, megértette és magára nézve kötelezőnek fogadja el, betartja az abban foglaltakat és ezek alapján önként, saját elhatározásából veszi igénybe a webáruház szolgáltatásait;
  • igazolja, hogy a megrendelés során megadott személyes adatai érvényesek, a valóságnak megfelelnek, nem félrevezetők, illetve más személyiségi jogait nem sértik (pl. nem végez megrendelést vagy nem használja a weboldalt és a webáruházat engedély nélkül más személy nevében);
  • kijelenti, hogy a webáruház használata során nem végez jogellenes, szerződésellenes vagy jogosulatlan tevékenységet (ide értve a nemkívánatos elektronikus kommunikációt és a webáruház számítástechnikai rendszerébe történő jogosulatlan behatolást vagy ennek kísérletét, működésének akadályozását is) és minden, a felhasználói magatartásra és tevékenységre vonatkozó szabályt betart;
  • kijelenti, hogy a webáruházat és a weboldalt nem használja más felhasználó zaklatására, rágalmazásra, becsületsértésre, emberi, személyiségi vagy egyéb jogainak megsértésére vagy politikai tevékenységre;
  • tudomásul veszi, hogy amennyiben nem ad meg minden, a webáruház használatához kért adatot vagy bizonyos alkalmazásokat letilt, úgy lehetséges, hogy a webáruház szolgáltatásai nem, vagy csak korlátozott mértékben állnak a rendelkezésére;
  • vállalja, hogy a webáruház igénybevétele kapcsán az ön mint felhasználó által végzett tevékenységekkel összefüggésben (ide értve többek között a jelen pontban foglalt nyilatkozatok és a szerződés szerint kötelezettségek be nem tartását is) a gumifelnishop.hu részére okozott minden kárt teljes mértékben megtérít és harmadik személyek felé teljes mértékben helytáll a www.gumifelnishop.hu helyett a felhasználói tevékenységgel kapcsolatos igények miatt, illetve az ön által megadott, elhelyezett adatokkal, tartalmakkal kapcsolatban is, időbeli korlát nélkül. a teljes kártérítés a közvetlen és közvetett károk, az elmaradt haszon és az eljárási és ügyvédi költségek megtérítését is jelenti.

Kizárólag azon Felhasználó megrendelése tekinthető érvényesnek, aki a jelen szerződésben meghatározott feltételeknek megfelel és a rendelkezéseket magára nézve kötelezőnek fogadta el, valamint a megrendeléshez szükséges nyilatkozatokat megtette.

4.5. Akciók és Kuponok felhasználásának feltételei

A Szolgáltató jogosult marketing célú, online kedvezménykupont (a továbbiakban: Kupon) kibocsátani, amelynek felhasználására az alábbi általános szabályok, valamint az adott promóció keretében közzétett egyedi feltételek vonatkoznak.

4.5.1. A GUMI10 Kupon felhasználásának speciális feltételei
FeltételRészletek
Kupon neveGUMI10
Kedvezmény mértéke10% a bruttó vételárból
Beváltás módjaA Kupon a megrendelés véglegesítése előtt, a Pénztár oldalon, a kijelölt “Kupon mezőben” (vagy kód beviteli mezőben) a GUMI10 kód megadásával és annak érvényesítésével aktiválható. Utólagos beváltásra, a rendelés leadását követően nincs lehetőség.
Vonatkozási körA Kupon kedvezménye kizárólag a teljes áron kínált autógumik kategóriájába tartozó termékekre vonatkozik. Nem érvényes a már akciós, más kedvezménnyel vagy kuponnal érintett termékekre, valamint a szolgáltatásokra (pl. szállítási díj, szerelési díj stb.).
Érvényesség időtartamaA Kupon 2025. november 30-ig (vagy az aktuális promócióban megjelölt dátumig) használható fel. A lejárat után a Kupon érvényét veszti.
Felhasználás gyakoriságaA Kupon csak egy alkalommal használható fel egy Vásárló által egy adott vásárlási folyamat során.
Minimális rendelési értékA Kupon beváltása nincs minimális rendelési értékhez kötve.
ÖsszevonhatóságA Kupon nem vonható össze más kedvezménnyel, akciós ajánlattal, törzsvásárlói pontokkal, ajándékkártyákkal, vagy más kuponokkal.
4.5.2. Általános szabályok
  1. Készpénzre váltás: A Kupon nem váltható át készpénzre, és a kedvezmény értékéből pénz nem adható vissza.

  2. Részteljesítés: Amennyiben a Kupon beváltásával elért kedvezmény értéke nagyobb, mint a vásárlás fizetendő végösszege, a Kupon elhasználtnak tekintendő, a fennmaradó kedvezmény más vásárlásra nem vihető át.

  3. Visszaélés: A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Kupon többszörözése, hamisítása, vagy más módon történő jogosulatlan felhasználása, illetve a feltételek megsértése esetén a kedvezmény elfogadását megtagadja, és a vonatkozó megrendelést törölje. A Vásárló tudomásul veszi, hogy az ilyen okból történő megtagadás miatt a Szolgáltatóval szemben semmilyen követelést nem támaszthat.

5. FIZETÉSI FELTÉTELEK

Azon fizetési módok felsorolása és bemutatása, amelyeket a honlap biztosít vásárlói számára:

  1. Barion Payment Zrt.

A Barion bankkártyás fizetésről:

Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

FIZESSEN KÉNYELMESEN BANKKÁRTYÁVAL

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Fizetéshez használható:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártya
  • Visa vagy Electron bankkártya

INGYENES

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára.

6. SZÁLLÍTÁSI MÓD BEMUTATÁSA

Annak a szállítási illetőleg átvételi módnak a bemutatása, amelyet a Szolgáltató biztosít:

A házhozszállítás a

  • GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. vagy
  • a Magyar Posta Zrt. segítségével történik.

A házhoz szállítás webáruházunkban ingyenes. A szállítás a 12 óra előtt beérkezett megrendelések esetében általában egy, a 12 óra után beérkezett megrendelések esetében általában két munkanapon belül történik. Ezek becsült szállítási idők, amelyek esetenként további egy-két munkanappal megnövekedhetnek pl. Black Friday, ünnepek körüli vagy egyéb kiemelt illetőleg kampány időszakokban.

A webáruházunkban megvásárolt termékeket

  1. a) a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. (székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2., postacím: info@gls-hungary.com, tel.: +36 29 886 700; a továbbiakban: GLS) vagy
  2. b) a Magyar Posta Zrt. (székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6., postacím: Budapest 1540, e-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu, tel.: +36 1 767 8282, a továbbiakban: Magyar Posta)

segítségével szállítjuk ki Magyarországon a megrendelő által megadott címre.

A GLS, illetve a Magyar Posta a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre és a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, a GLS, illetve a Magyar Posta egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.

A GLS, illetve a Magyar Posta a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a GLS, illetve a Magyar Posta a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

7. ELÁLLÁSI JOG

A jelen pontban foglaltak kizárólag a Ptk. 8.§ (1) bekezdés 3.pontja szerinti Fogyasztónak minősülő Felhasználókra vonatkoznak.

A Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a terméknek a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

A Felhasználót az elállási joga a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is megilleti.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.

A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt (azaz akár a tizennegyedik napon) elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 7. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

A Szolgáltató minden esetben e-mailben 1 munkanapon belül visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Az elállási jog postai úton történő közlése esetén a postára adás dátuma számít. A Fogyasztó köteles a nyilatkozatát oly módon megküldeni a Szolgáltató részére, hogy a feladás dátumát hitelt érdemlően bizonyítani tudja.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének közvetlen költsége a Fogyasztót terheli, amelynek az összege termékenként bruttó 1490 HUF.

Fogyasztó kizárólag akkor felelős a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához feltétlenül szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a jelen pont alkalmazásában a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához feltétlenül szükséges használat mértéke gumiabroncsok esetén maximum 5 km futásteljesítmény. Az ezt meghaladó mértékű használat esetén a Fogyasztó elállás esetén csak a vételár termékben bekövetkezett értékcsökkenés összegével csökkentett visszatérítésére jogosult. Amennyiben a Szolgáltató és a Fogyasztó között az értékcsökkenés mértékét illetően vita alakul ki, a felek által közösen, jóhiszeműen kijelölt független szakértő bevonásával kell az értékcsökkenés mértékét megállapítani.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.  A visszatérítésre általában 2-3 munkanapon belül kerül sor. Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

Elállás vagy felmondás esetén a Szolgáltató a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

8. SZAVATOSSÁG, KÖTELEZŐ Jótállás

A Szolgáltató hibásan teljesít a Fogyasztónak minősülő Felhasználó felé, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek (Kellékszavatosság). Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, ha a Felhasználó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Szolgáltatót terhelik.

A Szolgáltató az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelettel összhangban:

  • 10 000 – 100 000 HUF közötti eladási árú termékek esetén 1 (egy) év,
  • 100 000 – 250 000 HUF közötti eladási árú termékek esetén 2 (két) év,
  • 250 000 HUF eladási árú termékek esetén 3 (három) év

jótállást vállal Felhasználó részére a hibás teljesítésért a Honlapon megvásárolt termékek tekintetében.

A Felhasználó jótállási igényét a jótállási határidőben érvényesítheti, a határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállási határidő a terméknek a Felhasználó részére történő átadásától kezdődik. A Szolgáltató mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett, beleértve különösen, de nem kizárólagosan a jelen ÁSZF 9. pontjának c) alpontjában rögzített eseteket. A Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék- és kellékszavatosságra vonatkozó, a jelen ÁSZF 9. pontjában rögzített jogosultságoktól függetlenül megilletik, azonban ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt Felhasználó egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Jótállás alapján a Felhasználó a jelen ÁSZF 9. pontjának a) alpontjában, a jótállásra vonatkozóan rögzítettek szerint érvényesítheti igényeit.

9. Szavatosság (kellékszavatosság és termékszavatosság)
    1. Kellékszavatosság

A Szolgáltató a webáruházban megvásárolt termékek tekintetében kellékszavatossággal tartozik a hibás teljesítésért (ennek meghatározását a fenti 8. pont tartalmazza). A Fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt, egyéb Felhasználó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. A Felhasználó kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

Kellékszavatossági, illetve jótállási igénye alapján a Felhasználó választása szerint:

  • kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha:
  • a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy
  • az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve
  • a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét,
  • a szerződésszegés súlyát,
  • a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet;
  • az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől – a jelentéktelen hiba kivételével – elállhat, ha:
  • a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta,
  • a kijavítási vagy a kicserélési kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Felhasználó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni,
  • a Felhasználónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Felhasználó a választott kellékszavatossági, illetve jótállási jogáról másikra térhet át. A Felhasználó az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A kellékszavatosság, illetve a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Felhasználó a terméket a hiba miatt rendeltetés-szerűen nem használhatta.

A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. Fogyasztó esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Felhasználó felelős.

A kellékszavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. Ha azonban a dolog meghibásodásában a Felhasználót terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a Felhasználó köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

A Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés esetén a Fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.

Fogyasztónak nem minősülő vásárló kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket az az Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a Felhasználó a szavatossági igényét a terméknek – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

A fentieken túl a Szolgáltató jótállási kötelezettségével kapcsolatban az alábbi kiegészítések érvényesek:

  • Ha a termék kijavítására a kijavítási igény közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a Felhasználó eltérő rendelkezése hiányában – a Szolgáltató a terméket legkésőbb a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicseréli. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató a Felhasználó által bemutatott, a termék ellenértékének megfizetését igazoló számlán feltüntetett vételárat legkésőbb a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a Felhasználó részére visszatéríti.
  • Ha a jótállási időtartam alatt a termék első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a Felhasználó eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató a terméket nyolc napon belül kicseréli. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató a Felhasználó által bemutatott, a termék ellenértékének megfizetését igazoló számlán feltüntetett vételárat nyolc napon belül a Felhasználó részére visszatéríti.
  • Ha a jótállási időtartam alatt a termék három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a Felhasználó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha a Felhasználó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és nem kívánja a terméket a Szolgáltató költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató a terméket nyolc napon belül kicseréli. Ha a termék kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató a Felhasználó által bemutatott, a termék ellenértékének megfizetését igazoló számlán feltüntetett vételárat nyolc napon belül a Felhasználó részére visszatéríti.
  1. Termékszavatosság

Az e pontban foglaltak kizárólag fogyasztói szerződések esetében érvényesek.

A Szolgáltató által Fogyasztónak eladott termék hibája esetén a Fogyasztó követelheti a gyártótól (gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója), hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

A termék akkor hibás, ha:

  • nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek,
  • vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy:

  1. a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
  2. a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
  3. a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

  1. Kivételek a jótállási és szavatossági igények alól

A jelen ÁSZF 8. pontjában, 9. pont a) – b) alpontjaiban rögzített kivételeken túl a Szolgáltató a Honlapon megvásárolt termékek tekintetében nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal az alábbi esetekben sem:

  • a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károk, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételtől illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek;
  • helytelen tárolás miatt keletkezett hibák;
  • a szabványok vagy a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása miatt fellépő hibák;
  • a nem rendeltetés-szerű használat következtében fellépő hibák;
  • jármű vagy tartozékainak hibája által okozott hibák, pl.: hullámos kopás;
  • baleset, rongálás vagy egyéb külső behatás okozta hibák, pl.: átszakadás külső sérülés miatt, külső mechanikai sérülés;
  • az gumiabroncs túlterhelése miatti hibák, pl.: peremrobbanás, nyomatéktörés;
  • minden olyan esetben, amikor a hiba oka a teljesítést követően keletkezik.
10. Jótállási és Szavatossági jogok érvényesítése

Ezen pont alkalmazása tekintetében a szavatosság alatt a kellékszavatosságot és a termékszavatosságot is érteni kell.

Fogyasztó által érvényesített szavatossági és jótállási igények intézése esetében a jelen ÁSZF szerinti egyéb feltételek az alábbi különös szabályok mellett irányadóak:

  • A Fogyasztó jótállási, illetve szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a Fogyasztó bemutatja. A Szolgáltató azonban nem zárja ki, hogy a Fogyasztó a szerződés megkötését más módon is hitelt érdemlően bizonyítsa.
  • A Szolgáltató a Fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet vesz fel a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletnek megfelelő tartalommal, a másolatot pedig a fogyasztó rendelkezésére bocsátja.
  • A Szolgáltató törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
  • Kijavításra vagy a szavatossági, illetve jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében a terméket elismervény ellenében veszi át a Szolgáltató.
11. Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek

Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban részletezett elérhetőségeken terjesztheti elő.

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz és legkésőbb a panaszra adott válasszal egy időben küld meg Fogyasztó részére.

Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára:

Panasztétel a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál

  • Budapest Főváros Kormányhivatala, Fogyasztóvédelmi Főosztály

Cím: 1051 Budapest, Sas u.19.

Telefonszám: +36-1 450-2598

E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

A területileg illetékes Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

  • Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: +36 (1) 488 21 86
Telefon: +36 (1) 488 21 31

Bírósági eljárás kezdeményezése

A Fogyasztó választása szerint a Fogyasztó lakóhelye szerint vagy a Szolgáltató székhelye szerint illetékes járásbíróságon vagy törvényszéken jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Uniós vitarendezési platform

Fogyasztó esetén igénybe vehető az Európai Uniós online vitarendezési platform. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében. Ezt követően a Fogyasztó bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a következő linken elérhető weboldalon keresztül: http://ec.europa.eu/odr

12. Adatvédelem

Személyes adatok kezelésére vonatkozó tájékoztató folyamatosan elérhető a Honlapon az adatkezelési tájékoztató menüpontban.

13. Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Ha az ÁSZF a megrendelés és a termék Felhasználó általi átvétele között, vagy a szolgáltatás megrendelésétől a szolgáltatásnyújtás megkezdéséig, illetve annak időtartama alatt módosításra kerül, a szerződés teljesítésére a szerződés megkötésekor hatályos ÁSZF irányadó, a módosított ÁSZF pedig a módosítás hatálybalépését követően megkötött szerződésekre irányadó.

14. FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA

A Webáruház célja a Webáruházban található termékek értékesítése. Az egyes termékek a Webáruházban szereplő képhez képest eltérhetnek.

A Felhasználó a Webáruházat kizárólag saját felelősségére és kockázatára használhatja, a Szolgáltató nem vállal semmiféle felelősséget a használat során felmerülő vagy a használatból eredő vagyoni és nem vagyoni károkért.

A Szolgáltató nem felelős a Futár szolgáltató(k) díjszabása, szállítási feltételei, adatvédelmi szabályzata és üzletszabályzata Futár szolgáltató(k) általi megváltoztatásáért.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2022.11.01.

10% KEDVEZMÉNY!

Válts téli gumira, most 10% kedvezményt adunk november 30.-ig!

KUPONKÓD: GUMI10